Els treballs de perforació de la tuneladora per fer arribar el tren a la T1 a partir del 2021 han finalitzat aquest dimecres al matí un cop la màquina ha completat els 3.048 metres de longitud de la nova infraestructura. La tuneladora, la més gran que ha estat funcionant actualment a l’Estat i amb un pes de 2.230 tones, té uns 100 metres de longitud i va començar els treballs el setembre del 2017 fins que el febrer passat va arribar a les immediacions de la pista principal de l’Aeroport del Prat. Els treballs van obligar aquesta tardor a tancar unes de les pistes, tot i que l’operativa no es va veure afectada. A partir d’ara, Adif treballa amb la licitació de la segona fase del projecte, que comprèn la infraestructura de l’interior el túnel, la construcció de les estacions i la connexió amb l’ample de via convencional Barcelona-Tarragona.
Notícies relacionades
“Com elaborar un pla d’innovació a la meva empresa”, nou taller a Reus
Amb l’objectiu de donar resposta i promoure noves accions que ajudin a l’enfortiment del teixit econòmic, adequades a…
El brot que va intoxicar a infants a Calafell va ser pel mal estat del menjar
L’Agència de Protecció de la Salut de Catalunya ha conclòs que el brot lleu que van patir 44…
Blanes renovarà diumenge el Vot de Vila a l’Aplec de Sant Rafel, una tradició que es manté des de l’any 1795
El diumenge 22 d’octubre Blanes reviurà una de les tradicions més nostrades i longeves amb què compta aquest…