Els comerços de la Via T tenyeixen de rosa els seus aparadors

Avatar photo

Des de la setmana passada i fins al 19 d’octubre (Dia Internacional del Càncer de Mama), els comerços de la Via T guarniran els seus aparadors amb marxandatge facilitat per part de l’AECCC (Associació Espanyola Catalana Contra el Càncer).

L’objectiu principal és donar visibilitat a la campanya a través dels aparadors — aprofitant que són punts d’atracció—, i solidaritzar-se amb la campanya contra el càncer de mama, tot fent més visible i extensa tota la informació.

En aquesta campanya hi han participat tot tipus d’establiments, com ara geladeries, botigues de joguines, botigues de moda i complements, joieria, farmàcies o herbolaris, entre molts altres.

S’hi podran trobar globus i llaços de la campanya, alhora que també es podran comprar altres materials i articles que ajudaran a recaptar fons per a la causa.

A banda, s’han editat fulls volanders informatius on s’explica tot el que es pot fer en cas de patir aquesta malaltia i com s’implica l’Associació amb la persona afectada.

La Via T, entitat que sempre s’implica en causes socials i solidaries, està molt satisfeta de la participació dels seus associats i de com s’han implicat en la decoració dels aparadors i la creativitat esmerçada per cada establiment per fer un aparador singular partint dels mateixos materials per a tothom, fet que diferencia i caracteritza el comerç de proximitat i de km zero.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Els negocis del Vendrell que no tinguin presència digital ja podran disposar d’un lloc web amb .cat

Notícia següent

Calafell crearà la figura d’agent cívic per abordar les tasques de proximitat

Notícies relacionades