Divendres, 29 de març de 2024
És notícia

El Mercadal viu la sisena Vermutada popular

Avatar photo

És un acte festiu que té com a objectiu la promoció d’aquest producte singular de la ciutat

Aquest dissabte 17 de juny, a la plaça de Mercadal, té lloc la sisena edició de La Vermutada, que organitzen els Amics del Vermut de Reus i comarca, amb el patrocini de Vermuts Miró, el suport de la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Reus i de l’Agència Reus Promoció, i la col·laboració d’Olives la Masrojana i Patates Piqué. La Vermutada és un acte festiu que té com a objectiu la promoció d’aquest producte singular de la ciu tat. A la passada edició, es van servir prop de 4.000 vermuts entre els assistents.

L’acte ha començat a les 12:00h i ha durat fins a les 14:00h. En el decurs de la vermutada s’ha comptat amb animació musical i del grup de batucada Batukats del Bolet. Per al desenvolupament de la vermutada, s’ha muntat un espai al mig de la plaça del Mercadal on es serveix el vermut, les patates i les olives que acompanyen, i s’ha dut a terme la venda de tiquets de degustació, a un preu simbòlic. Al voltant de la plaça s’han ubicat diferents tines amb tendalls, on el públic assistent ha pogut situar-se per fer el vermut amb comoditat. Tot el vermut que es serveix a la plaça serà de la marca Miró, patrocinador de l’acte, i les Olives la Masrojana, del Masroig, i les Patates Piqué, col·laboren en l’acte amb l’objectiu de crear sinèrgies amb el vermut i promocionar els productes típics associats a l’acte de «fer el vermut».

La imatge del cartell de la vermutada 2017, «Thinking about Gaudí», és obra de l’artista Xano Armenter, i va ser la guanyadora del primer certamen organitzat pel Gremi de Galeries d’Art de Catalunya i Vermut Miró per escollir l’obra d’art que il·lustraria l’etiqueta de la botella Vermut Miró&Art.

Vermut «Vuit Copes»
Per segon any consecutiu Vermuts Miró aprofita la Vermutada d’aquest dissabte per presentar un nou etiquetatge del vermut exclusiu formulat amb avellana que es va donar a conèixer l’any passat. Si en aquella ocasió es va dedicar a la memòria del reusenc de la força descomunal, el Joan Besora conegut popularment com el Xola, enguany el producte es presenta com el Vermut Vuit Copes, en homenatge a l’equip d’hoquei del Reus Deportiu que aquesta temporada ha aconseguit el seu vuitè ceptre europeu.

El nou vermut es presentarà en un envàs de 187 ml. i es posa a la venda aquest dissabte a un preu de 2 euros l’ampolla. Com ja va succeir l’any passat, Vermuts Miró destinarà íntegrament l’import de la venda del producte a una finalitat solidària. Si el 2016 la beneficiària va ser l’AFANOC, l’Associació de Nens malalts de Càncer, enguany es destinarà la recaptació a col·laborar amb la Fundació Mossèn Frederic Bara de Reus que, des de fa més de 30 anys, té per objectiu realitzar una acció compensadora i preventiva amb la infància, acollint i atenent preferentment, mitjançant activitats educatives de temps de lleure, a aquells nens i nenes que per diferents motius es troben amb necessitats econòmiques, socials o familiars especials.

Vermuts Miró presenta aquest nou producte després d’un profund procés d’investigació desenvolupat pels seus enòlegs i amb la voluntat de reivindicar, amb l’elecció de la marca, l’imaginari popular de la ciutat, refermant el seu compromís en la necessitat de dignificar i enriquir la marca Vermuts de Reus amb productes de la màxima qualitat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Més de 250 persones participen en un judici popular per exigir “responsabilitats” pel projecte Castor

Notícia següent

Una dona de 83 anys, a punt d’ofegar-se a una platja de Cambrils

Notícies relacionades