Dijous, 19 de juny de 2025
És notícia

Salvador Illa defensa el projecte de Lotte a Mont-roig des de Corea

Avatar photo
El president de la Generalitat considera que el projecte “està ben fet i genera prosperitat” a la zona
El president de la Generalitat, Salvador Illa, amb el CEO de Lotte Energy Materials, Yeonsup Kim, i amb el director executiu, Gyeyeon Cho

El president de la Generalitat, Salvador Illa, ha refermat el seu compromís amb el projecte industrial de l’empresa coreana Lotte a Mont-roig del Camp durant el seu viatge institucional a Seül.

Illa ha visitat la seu de la companyia i s’ha reunit amb els seus dirigents en el que ha qualificat de “visita de seguiment” per garantir que la inversió “va endavant”.

Entrada de la Torre Lotte, a Seül

Sobre el fet que hi hagi dos recursos contenciosos contra el POUM de Mont-roig, Illa ha defensat que és un projecte “ben fet, ben plantejat i que genera prosperitat”. D’altra banda, el president ha assegurat que la llicència ambiental que el projecte té pendent “està seguint els tràmits habituals de la manera més àgil possible”.

Illa ha arribat a Seül aquest divendres al matí i s’ha desplaçat a la seu de Lotte per reunir-se amb els seus dirigents. Durant la tarda el president s’ha entrevistat amb Seegene, una empresa coreana que es dedica al diagnòstic molecular. Es tracta d’una tècnica d’alta precisió per detectar malalties i aplicar un tractament personalitzat. Seegene és una de les empreses punteres en aquest sector.

Més tard, Illa ha visitat les oficines de Werfen, una empresa catalana de la indústria sanitària que és una de les companyies líders en l’àmbit mundial en el diagnòstic in vitro. Té presència en més de 30 països.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
La cònsol major d'Ordino, Maria del Mar Coma, i el cònsol menor, Eduard Betriu

Els cònsols d’Ordino defensen el nou POUP de la postura dels propietaris de terra

Notícia següent

La campanya “Tu compres, nosaltres cuinem!” torna per promocionar el peix fresc de proximitat

Notícies relacionades