Dissabte, 20 d'abril de 2024
És notícia

Reus engega la campanya «Reus una escapada genial»

Avatar photo

Tenint en compte les previsions per aquest estiu, en les que es preveu que hi haurà un augment del turista català i estatal i també de procedència francesa, l’Agència de Promoció de Ciutat ha preparat una Campanya amb l’objectiu d’incrementar el temps d’estada dels visitants a Reus i també el seu interès per retornar aconseguint, així, una major quantitat de visites i de despesa als establiments turístics, comercials i de restauració. També es vol aconseguir augmentar les pernoctacions a la ciutat, convertint Reus en unta ciutat referència per fer una escapada.

Per aquest motiu, les accions van dirigides a millorar l’experiència del visitant, gràcies a l’oferta del patrimoni cultural gastronòmic/enoturístic i comercial.

Aquesta campanya d’estiu s’engloba dins el Pla de Reactivació Econòmica de la Ciutat.

Accions

Ampliació dels punts d’informació al visitant

De juny i a setembre, l’Agència de Reus Promoció amplia els horaris dels diferents espais i equipaments, a fi d’oferir més servei i atenció als visitants.

  • Oficina d’informació i turisme i el Gaudí Centre, de les 10:00 h a les 14:00 h i de les 16:00 h fins a les 20:00 h de dilluns a dissabtes i, diumenges i festius, de 10:00 h a 14:00 h.
  • Oficina d’Informació i Turisme del carrer de Sant Joan, de 10:00 h a 14:00 h i de 16:00 h a 19:00 h, de dilluns a  divendres i dissabtes matí, per tal d’adequar-se als diferents horaris del turista internacional
  • Punt informació de la Plaça Prim. Aquest punt es consolida aquest estiu com un punt d’informació pel ciutadà i també per als visitants, i donarà servei dilluns a dissabtes laborables de 10:00 h a 14:00 h i de 16:00 h a 20:00 h juliol i agost, els mesos que es preveu més afluència de visitants.

Servei de Tax Free

  • Aquesta temporada es continua oferint el servei del «Tax Free» amb l’empresa Innova Tax Free a l’oficina de turisme ubicada al Gaudí Centre.

Millora dels elements de ciutat

  • Actualització de les cartelleres de la ciutat. S’actualitzen amb la imatge de la nova marca turística de ciutat «Reus Ciutat amb Geni». Ubicació: Plaça de Prim, Renfe, Parc Sant Jordi (Fira Reus), aeroport, Passeig Sunyer (nova parada bus Tarragona), estació autobusos.
  • Nova retolació del Gaudí Centre. D’acord amb la nova marca turística s’ha pensat un disseny per identificar millor l’edifici com Oficina de Turisme i el Gaudí Centre, reordenar la informació actual i donar visibilitat a les propostes d’activitats que s’ofereixen.

Comercialització i difusió del producte turístic

  • Es reforça la promoció de ciutat mitjançant el repartiment de plànols i material promocional als diferents establiments turístics de la Costa Daurada a través d’empreses especialitzades.
  • Es projectarà l’espot promocional de la ciutat en varies pantalles ubicades a l’interior dels hotels de la Costa Daurada.

Participació a la Taula de l’ Aeroport i Creuers

Gràcies a la participació en aquestes taules, Reus té una posició estratègica clau per poder ser partícep de les decisions preses així com formar part de les diferents accions de promoció del territori en vers els visitants que ens arriben per aquests dos mitjans.

Fires i promocions

Amb col·laboració amb el Patronat de turisme de la Costa Daurada i els membres de l’Aliança (Cambrils, Reus, Salou i Vila-seca La Pineda) s’ha participat a les fires de Fitur i B Travel.

Fam trips

Planificació de visites de familiarització adreçades al sector de la restauració i hoteler de Reus amb l’objectiu de convertir-los en prescriptors de l’oferta turística i patrimonial de la ciutat. Les visites guiades que es proposaran són la Casa Navàs i la visita al Gaudí Centre «Ho saps tot de Gaudí».

Propostes de visites guiades i activitats: MÉS REUS QUE MAI

Es dona continuïtat al programa de  les activitats Més Reus que mai,  iniciades l’estiu passat dins del marc del Pla de Reactivació Econòmica de la ciutat.

Campanya adreçada a oferir activitats i noves visites a la ciutat de Reus, des de juliol fins la primera quinzena de setembre, durant tota la setmana.

Per la seva realització es compta amb la col·laboració de les empreses de guiatge local, amb l’objectiu de donar-los més visibilitat i agrupar tota l’oferta de visites i activitats per a que siguin més identificables per als visitants.

  • Visites tematitzades i activitats pròpies al Gaudí Centre

– Ho saps tot de Gaudí?. Visita guiada  més participativa i  centrada en la figura d’Antoni Gaudí fent referència a la seva infantesa, amics de joventut i altres aspectes de la personalitat i la seva obra.

– Visita familiar, «Petits Grans Genis: Observem, escoltem i toquem en família». Per acostar la figura i l’obra d’Antoni Gaudí als més petits i donar a conèixer les claus de la seva arquitectura. Visita dinamitzada amb l’acompanyament d’un educador que finalitza amb un taller relacionat amb l’obra de Gaudí.

– Escape room: L’Enigma de Takeshi Nazo

Proposta adreçada a públic juvenil, famílies amb adolescents, grups d’amics.., una manera lúdica de visitar el Gaudí Centre.

  •  Visites guiades al Patrimoni

– Nova oferta de la Ruta del Modernisme «Reus 1900»  en castellà. Reforç de la  Ruta del Modernisme «Reus 1900»  que ja s’ofereix en català tots els  dissabtes

– El Reus Modernista de Gaudí. Visita  per descobrir i conèixer la història que amaguen les cases de la ruta del modernisme i alhora que  podem descobrir els indrets d‘infantesa de Gaudí.

– Reus: Essència de comerç! Visita teatralitzada pels carrers cèntrics i comercials de Reus, on la figura de l’històric reusenc Pere Cavallé donarà visibilitat al col·lectiu de comerciants, restauradors i dones de la ciutat

– Vermut i cuina al Reus Modernista. Itinerari pels principals edificis modernistes del centre de la ciutat mentre coneixem els costums culinaris de la societat reusenca en el temps del modernisme

Sorteig d’escapades a Reus i paquets d’experiències a la ciutat

La proposta «Reus, una escapada genial» inclou una nit d’hotel a la ciutat en cap de setmana en règim de allotjament i esmorzar més un paquet d’experiències especialment pensat per als visitants que inclou:

  1. Dues visites guiades: Casa Navàs i Ruta del Vermut (amb reserva prèvia imprescindible a l’oficina de turisme de Reus)
  2. «Polsera Visit Reus»  que dóna accés a 5 indrets emblemàtics del patrimoni cultural de la ciutat:   Gaudí Centre, Museu d’Art i Història, Museu d’Arqueologia, Campanar de la Prioral i Institut Pere Mata (aquests dos indrets a confimar disponibilitat de visita a causa de les mesures Covid)
  3. Productes gastronòmics de km 0 vinculats a la ciutat: vermut de Reus, avellana DOP Reus i oli DOP Siurana

La iniciativa compta amb la participació de l’Hotel NH Ciutat de Reus, Hotel Breas, Hotel Centre Reus i Hotel Reus Park, que lliuraran als clients que realitzin les escapades els paquets d’experiències que els donarà accés a les visites guiades i al patrimoni més emblemàtic de la ciutat, així com a la degustació de productes de km 0.

Amb l’objectiu de donar més visibilitat a aquest nou producte d’escapades a Reus, els visitants podran participar al sorteig de 35 escapades genials i 200 paquets d’experiències a realitzar aquest estiu. Es podrà accedir al sorteig del 22 de juny al 4 de juliol, ambdós inclosos. El sorteig es realitzarà el dia 5 de juliol i es comunicarà als guanyadors per correu electrònic.

La informació del contingut de les escapades i les experiències del «Reus escapada genial» així com la participació al sorteig es podrà fer entrant a la pàgina www.reusunaescapadagenial.cat, que         dirigira a la plataforma on s’haurà de fer el registre per participar al sorteig d’estades i paquets d’experiències.

Es preveu una segona edició d’aquesta campanya a la tardor.

Campanya de comunicació / xarxes

  • Publicitat turística i premsa especialitzada

· Revista Daurada magazine (FEHT)

· Guia Costa Daurada

· Magazine Experience

· Especial Turisme Diari de Tarragona (amb presència als diaris del grup al Nord d’Espanya)

· Tanca publicitària davant Mercat del Carrilet

  • Campanya de comunicació

· Acció conjunta amb els municipis de l’Aliança (Cambrils, Reus, Salou, Vila-seca La Pineda)

· Publicitat programàtica i xarxes: campanya de comunicació a mitjans digitals d’àmbit català durant tot el mes de juliol, i una campanya de promoció a xarxes socials que durarà fins mitjans d’octubre. Per aquest 2021, les principals campanyes han donat prioritat al turisme estatal i català amb l’objectiu de fidelitzar-lo i desestacionalitzar-lo. Pel que fa al turisme internacional, les accions han estat dirigides majoritàriament al turisme francès.

· Publireportatge TV3. Emissió d’un publireportatge que s’ha emès a l’espai empresa a TV3 i 324. Aquest publireportatge ha tingut un total 4 emissions per municipi.

  • Promoció periòdica a xarxes socials i a l’agenda de la ciutat de les activitats «Més Reus Que mai».
  • Acció de promoció turística de la ciutat «Reus, una escapada genial» a les xarxes socials.
    • 1era fase: Campanya dirigida a fomentar la participació al sorteig. La durada d’aquesta campanya és del 22 de juny al al 4 de juliol. L’àrea geogràfica escollida és prioritària per aquest ordre:
      • Barcelona
      • Àrea Metropolitana de BCN
      • Lleida
      • Catalunya Central
      • Estatal: provinent de l’Eix de l’Ebre, Aragó, Navarra, País Basc i Madrid.
    • 2ona fase: Campanya de consolidació de marca «Reus, escapada genial». El període d’aquesta fase serà entre el 5 de juliol i el 8 de setembre i, en aquest cas, l’àrea geogràfica prioritària serà:
      • Demarcació de Tarragona – Costa Daurada
      • Barcelona
      • Àrea metropolitana
      • Lleida
      • Estatal: provinent de l’Eix de l’Ebre, Aragó, Navarra, País Basc i Madrid.

El target prioritari d’aquestes dues accions serà:

– Públic en busca d’escapades: de 25 a 40 anys – 50 a 65 anys
– Públic familiar: 30 a 50 anys.

  • Acció de promoció turística de la ciutat «Reus, una escapada genial» amb publicitat programàtica a digitals, ràdio, premsa escrita i televisió.

Durada: del 22 de juny al 2 de juliol. Cobertura geogràfica: Barcelona i àrea metropolitana, Lleida, Camp de Tarragona, Terres i eix de l’Ebre, Garraf-Penedès i Aragó, Navarra, País Basc i Madrid.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Oficina Municipal d’Habitatge d’Altafulla atén més d’una seixantena de consultes des de la seva posada en funcionament

Notícia següent

La Zurich Marató Barcelona es farà el 7 de novembre en format presencial

Notícies relacionades