Reus renova la seva marca turística de promoció de la ciutat. Després d’un any de pandèmia, l’Ajuntament veu necessari aparcar l’eslògan que s’ha utilitzat durant anys, ‘Visit Reus’, i apostar per una imatge més “personalitzada” que projecti valors propis i característics del municipi, en especial l’arquitectura modernista i la figura de Gaudí. ‘Reus. Ciutat amb geni’ serà el nou eslògan.
Canvia la tipografia, però es manté el color morat identificatiu de la corporació. “Una marca local, però amb visió global”, ha afirmat la regidora de Promoció de Ciutat, Montserrat Caelles. La nova imatge promocional ja s’estrena aquests dies per a la campanya de Setmana Santa, a través d’anuncis en ràdio i televisió a fi de captar turisme de proximitat.
El govern municipal de Barcelona s'ha compromès a reduir l'impacte negatiu del turisme massiu als entorns del Park Güell, sobretot…
Les noves zones d’estacionament regulat entraran en funcionament a Lleida a partir del 16 de juny, i no el proper…
El Banc dels Aliments de les Comarques de Lleida, en col·laboració amb La Chispa Events, ha aconseguit comprar un total…
L’Ajuntament d’Altafulla informa que ja es poden sol·licitar els abonaments de temporada per a la nova Zona d’Estacionament Regulat (ZER),…
El Ple de la Paeria ha aprovat avui la licitació per a la creació de l’Escola Municipal d’Arts Escèniques (EMAE), que donarà…
Les Petxines de la Informació ja tenen finalistes. Un cop recollides les propostes dels col·legiats i col·legiades, les tres categories…
Esta web utiliza cookies.