Reus renova la seva marca turística de promoció de la ciutat. Després d’un any de pandèmia, l’Ajuntament veu necessari aparcar l’eslògan que s’ha utilitzat durant anys, ‘Visit Reus’, i apostar per una imatge més “personalitzada” que projecti valors propis i característics del municipi, en especial l’arquitectura modernista i la figura de Gaudí. ‘Reus. Ciutat amb geni’ serà el nou eslògan.
Canvia la tipografia, però es manté el color morat identificatiu de la corporació. “Una marca local, però amb visió global”, ha afirmat la regidora de Promoció de Ciutat, Montserrat Caelles. La nova imatge promocional ja s’estrena aquests dies per a la campanya de Setmana Santa, a través d’anuncis en ràdio i televisió a fi de captar turisme de proximitat.
L'oferta d'assignatures en català a les universitats públiques es va estancar en el 74% el curs 2023-2024. Es tracta de…
L’Ajuntament de Mont-roig del Camp ha iniciat aquesta setmana el trasllat de diverses regidories municipals al nou Ecoespai de Miami…
El restaurant L’Original Experiències Gastronòmiques de Cambrils, amb el xef Joan Llaberia al capdavant, ha estat reconegut amb els prestigiosos…
El santboià més universal, Pau Gasol, ha estat el protagonista d’excepció la 23a edició del Fòrum econòmic Sant Boi. Davant…
Les discrepàncies en matèria d'habitatge han monopolitzat un debat amb motiu de l'equador del mandat entre representants del PSC, Junts…
La localitat de Torredembarra està commocionada després que una veïna porti desapareguda des del passat 27 de maig. María Ángeles,…
Esta web utiliza cookies.