Categories: ReusBaix Camp

La campanya GastroArt combinarà actuacions al carrer i restauració

L’Agència Reus Promoció posa en marxa una nova campanya de dinamització de la restauració, el GastroArt Reus, amb l’objectiu de promocionar el consum en els establiments de restauració i hostaleria de la ciutat entre setmana, concretament els dimecres.

Recollint els suggeriments i les inquietuds que el sector ha transmès a la Taula de Restauració de Reus – la taula de treball de l’Agència que reuneix periòdicament representants d’entitats i establiments de restauració de la ciutat – des de Reus Promoció s’ha organitzat el GastroArt Reus una acció de dinamització que s’integra en el Pla de Reactivació de la ciutat de Reus.

GastroArt tindrà lloc els dimecres en horari de 18 h a 20’30 h, amb l’objectiu de convidar a ciutadans i visitants a sortir i passejar per les zones de concentració d’establiments d’hostaleria i gaudir així tant de les actuacions programades com de les propostes gastronòmiques de la restauració i l’hostaleria.

En aquesta primera fase, pels dimecres 10, 17 i 24 de novembre i 1 i 8 de desembre. Reus Promoció ha programat un total d’onze actuacions de petit format, entre actuacions musicals fixes, itinerants i actuacions de proximitat que interactuaran amb el públic de les terrasses dels establiments (màgia, monòleg…), en les que participaran diferents artistes locals i de l’entorn, donant prioritat al sector cultural de proximitat.

Un altre dels eixos del GastroArt és posar en valor els productes gastronòmics de proximitat i el seu consum en els establiments de restauració els dimecres, dia en que té lloc aquesta acció. En aquest sentit, en aquesta primera fase del projecte i en el marc de la campanya impulsada per Reus Promoció, una selecció d’establiments de restauració de El Tomb de Reus inicia avui els «Dimecres divins», una acció en què els diferents establiments participants posaran en valor diferents denominacions d’origen de vins de proximitat, oferint als seus clients alguns aquests vins acompanyats d’una fitxa explicativa tècnica de la DO que permetrà als clients conèixer millor el producte. L’objectiu és donar visibilitat i posar en valor el producte gastronòmic de proximitat.

La campanya GastroArt neix amb voluntat de continuïtat al 2022, i amb l’objectiu que els dimecres es converteixen en un dia per gaudir de l’art, la cultura i la gastronomia de la ciutat amb una programació fixa, i integrant les iniciatives que impulsi el propi sector.

La campanya compta amb la col·laboració de la Regidoria de Cultura i Política Lingüística pel que fa a l’assessorament de la programació artística, i amb el suport de l’empresa d’assegurances REALE.

Redacció

La Ciutat és un diari de proximitat que cobreix tota l'actualitat local de les poblacions de Barcelona, Tarragona, Lleida, Terres de l'Ebre, Baix Gaià, Baix Penedès i Reus.

Missatges recents

L’Ajuntament de Tarragona rep el Club Voleibol Sant Pere i Sant Pau

L’acte ha estat presidit per l’alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, qui ha lliurat al club…

9 minuts fa

Èxit de participació en la 2a edició de la Divertibòtica de Parets

La plaça de la Vila de Parets s’ha omplert d’activitat durant tot el matí d’aquest…

36 minuts fa

La deixalleria de Mollet ofereix compost gratuït als seus usuaris

Les persones usuàries de les deixalleries podran disposar de compost gratuït per als seus horts…

54 minuts fa

Castellar registra la xifra més alta de treballadors assalariats en la seva història

Castellar del Vallès va registrar el 2023 el rècord en termes absoluts de persones assalariades…

1 hora fa

El Museu d’Art Modern de la Diputació de Tarragona acull una comissió de museus de la regió

El Museu d’Art Modern de la Diputació de Tarragona ha acollit aquest divendres, per primera…

1 hora fa

Enxampen a l’Arboç el fugitiu d’una comissaria a França

Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest divendres un home a l'Arboç (Baix Penedès) que s'havia…

2 hores fa

Esta web utiliza cookies.