Reus

La beguda icònica de Reus, torna després d’11 anys d’absència amb una nova recepta i esperit renovat

Una nova empresa recupera una de les begudes més conegudes i estimades pels reusencs que es podrà tornar a consumir a partir del 31 de maig

La coneguda i icònica marca de beguda reusenca, Plim, ha recuperat la seva comercialització després de quasi 11 anys d’absència. Ara tornarà mitjançant un projecte que aposta per una nova recepta sense sucre, on la fruita serà encarà més protagonista. Es tracta d’una estratègia conjunta de la nova empresa REUS PLIM S.L i el propietari de la marca Plim, Matias Olesti en col·laboració, també, amb el departament Reus Promoció. Així mateix, aquest 23 d’abril començarà la campanya “Volem que tornis, Plim!”, una acció que pretén apropar el producte a la ciutadania. 

La mítica beguda de fruites, Plim, torna amb una versió “més moderna i apte pels nous temps”, segons ha apuntat Gerard Llauradó, representant de REUS PLIM S.L,. D’aquesta manera ha assenyalat la clara intenció de posar el punt d’enfocament d’un cap a les noves generacions i donar continuïtat a un producte que compta amb quasi 100 anys d’història. 

La clau de la nova producció està en la seva recepta renovada, un producte que segueix amb “el mateix esperit” però torna amb més fuita, més intensitat, un sabor més persistent, fresc, amb suc de llimona i, una de les grans novetats, sense sucre. Així doncs, a més d’oferir una beguda refrescant, es converteix en una versió més saludable i sostenible que presentarà dos formats: Un d’ampolla de vidre, exclusiu per l’hostaleria, i un format de llauna destinat a la venda per internet i els comerços.

“Un producte antic que a través d’una sèrie de generacions hem anat mantenint i comercialitzant”, amb aquestes paraules, el propietari de la marca Matías Olesti ha manifestat la “il·lusió” que sent amb aquest retrobament d’una beguda tradicional, que estava en el record de tots els reusencs i poder tornar a escoltar la mítica frase “A mi plim!”, unes paraules, diu, que han estat clau per mantenir el  “foc sagrat” del producte”. 

La terrassa del Gaudí Centre ha sigut la localització escollida per presentar el projecte, una ubicació que, a través de les vistes privilegiades al cor de la ciutat, mostra una estratègia clara d’incidir en un clima de “reusenquisme”. La beguda amb “ADN reusenc”, s’inscriu dins de la gamma de productes de km 0 de la ciutat que es convertirà en un altre actiu que no només gaudirà la gent de Reus, sinó que també atraurà nous visitants, afirmava la regidora de Projecció de Ciutat, Noemí Llauradó.

Per altra banda, Llauradó, també ha informat que des de la regidoria han signat un acord amb els propietaris per incloure la marca a l’estació etnològica a l’espai del vi i del vermut, on s’instal·larà un cornet per degustar i donar a conèixer la seva història. Així doncs, a la mateixa estació és dura a terme la presentació oficial de la beguda el 31 de maig.

La campanya Volem que tornis, Plim!

Amb el lema “Volem que tornis, Plim!”, aquest dimecres, diada de Sant Jordi, donara inici una campanya conjunta per apropar el projecte a la ciutadania i convidar-los a participar en aquesta nova etapa de la marca amb la compra per avançat de productes i elements de promoció a través de la pàgina oficial plim.cat 

Aquesta acció s’allargarà fins al 31 de maig, on és dura a terme l’acte de presentació al públic que es farà a les 19:00 h, als jardins de l’Estació Enològica de Reus. 

Lots disponibles:

25 € – 1 caixa de 12 llaunes, 1 xapa corona imant i 1 xapa obridor.

50 € – 2 caixes de 24 llaunes, 1 xapa corona imant, 1 xapa obridor i 2 sotagots.

100 € – 4 caixes de 48 llaunes, 1 xapa corona imant, 1 xapa obridor, 2 sotagots i 2 gots de vidre.

200 € – 8 caixes de 96 llaunes, 1 xapa corona imant, 1 xapa obridor, 2 sotagots, 2 gots de vidre i una làmina il·lustrada.

250 € – 1  caixa de fusta amb: 1 xapa corona imant, 1 xapa obridor, 4 sotagots, 4 gots de vidre, 1 làmina il·lustrada, regal sorpresa i 1 caixa de llauna amb una botella de vidre i una llauna de Plim, ambdues numerades i amb certificació d’autenticitat de les primeres 1.000 unitats.

Maria Ortega

Missatges recents

Un incendi crema cinc naus d’una indÚstria de reciclatge al costat d’Olot

Un incendi d'una indústria de reciclatge de fibres tèxtils al polígon de la Canya, al costat d'Olot, afecta cinc naus.…

13 minuts fa

L’Ajuntament de Cambrils busca ofertes per renovar el poliesportiu municipal i la pista d’atletisme

El Departament d’Esports de l’Ajuntament de Cambrils ha tret a concurs públic dos projectes finançats amb fons europeus Next Generation:…

15 minuts fa

Involucrats en l’accident mortal de l’AP-7 creuen que els Mossos els “va posar en perill”

Dues famílies que es van veure involucrades en l'accident mortal de l'AP-7 a Vilablareix (Gironès) reclamen explicacions perquè creuen que…

19 minuts fa

Les exportacions lleidatanes es frenen i reculen al febrer fins als 229,4 MEUR, un 9,5% menys que l’any anterior

Les exportacions de Ponent i l'Alt Pirineu i Aran van recular al febrer fins als 229,4 milions d'euros, un 9,5%…

24 minuts fa

Reus recupera el Saló de la Moto amb una cinquantena de marques

Les instal·lacions de firaReus Events seran, un any més, el punt de trobada dels aficionats als vehicles de dues rodes…

25 minuts fa

Laura Roigé, distingida amb la Creu de Sant Jordi

Laura Roigé, presidenta de la Cambra de Tarragona, ha estat distingida amb la Creu de Sant Jordi, que atorga la…

25 minuts fa

Esta web utiliza cookies.