La candidata de Junts per Reus, Teresa Pallarès, ha anunciat avui que posarà en marxa la “Línia amable”, un nou canal perquè els ciutadans de Reus puguin avisar d’incidències a la via pública, com poden ser el servei de neteja, l’enllumenat, la senyalització, el mobiliari urbà o les barreres arquitectòniques que perjudiquen les persones amb mobilitat reduïda.
El nou canal de participació ciutadana serà digital, però també estarà disponible a través de via telefònica per a aquelles persones que tenen dificultats en l’ús de les noves tecnologies. Així mateix, Pallarès ha explicat aquest servei serà gestionat directament des de l’àrea d’alcaldia i que traslladarà a la ciutadania, en un termini màxim de 15 dies, com s’ha solucionat la incidència o en quina fase de resolució es troba.
La cap de llista de Junts per Reus ha assenyalat que vol “una ciutat encara més amable i que cal comptar amb la contribució dels reusencs”. A pareu seu, “la comunicació entre les administracions públiques i els ciutadans ha de ser bidireccional, permanent i transparent”. “Vull que els reusencs se sentin identificats i interpel·lats en les decisions que pren l’Ajuntament”, ha afirmat l’alcaldable.
En aquesta mateixa línia, i amb la voluntat de liderar “un Ajuntament àgil, modern i que busqui la màxima eficiència”, Pallarès ja va anunciar fa unes setmanes que eliminarà l’obligació de sol·licitar cita prèvia per fer gestions i tràmits a l’Ajuntament.