Diumenge, 1 de desembre de 2024
És notícia

Pallarès (Junts) posarà en marxa la ‘Línia amable’ perquè la ciutadania pugui notificar incidències

Avatar photo

L’Ajuntament de Reus respondrà en un termini màxim de 15 dies

La candidata de Junts per Reus, Teresa Pallarès, ha anunciat avui que posarà en marxa la “Línia amable”, un nou canal perquè els ciutadans de Reus puguin avisar d’incidències a la via pública, com poden ser el servei de neteja, l’enllumenat, la senyalització, el mobiliari urbà o les barreres arquitectòniques que perjudiquen les persones amb mobilitat reduïda.

El nou canal de participació ciutadana serà digital, però també estarà disponible a través de via telefònica per a aquelles persones que tenen dificultats en l’ús de les noves tecnologies. Així mateix, Pallarès ha explicat aquest servei serà gestionat directament des de l’àrea d’alcaldia i que traslladarà a la ciutadania, en un termini màxim de 15 dies, com s’ha solucionat la incidència o en quina fase de resolució es troba.

La cap de llista de Junts per Reus ha assenyalat que vol “una ciutat encara més amable i que cal comptar amb la contribució dels reusencs”. A pareu seu, “la comunicació entre les administracions públiques i els ciutadans ha de ser bidireccional, permanent i transparent”. “Vull que els reusencs se sentin identificats i interpel·lats en les decisions que pren l’Ajuntament”, ha afirmat l’alcaldable. 

En aquesta mateixa línia, i amb la voluntat de liderar “un Ajuntament àgil, modern i que busqui la màxima eficiència”, Pallarès ja va anunciar fa unes setmanes que eliminarà l’obligació de sol·licitar cita prèvia per fer gestions i tràmits a l’Ajuntament.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Casal d’Estiu Municipal de Constantí obre període d’inscripcions

Notícia següent

El Museu de Valls programa activitats pel Dia Internacional dels Museus

Notícies relacionades