La Ciutat del Baix Camp

Comissen 1.700 objectes falsificats del mercadet de Vandellòs i l’Hospitalet aquest 2025

Principalment, les autoritats han comissat sabatilles i samarretes esportives que es venien com si fossin originals

Des del mes de febrer fins al mes d’abril, la Policia Local de Vandellòs i l’Hospitalet i els Mossos d’Esquadra de la Comissaria de Cambrils han estat duent a terme un operatiu conjunt per combatre la venda de material falsificat a la zona del passeig marítim de l’Hospitalet de l’Infant, on s’ubica el mercat ambulant setmanal dels diumenges.

Les accions policials que han dut a terme fins ara consisteixen a interceptar els vehicles als diversos accessos a la població abans que s’instal·li el mercadet i a comissar tots els productes falsificats que troben als vehicles.

En els operatius efectuats fins al moment, s’han intervingut un total de 402 parells de sabatilles esportives i 1.355 samarretes esportives i s’han aixecat un total de 5 actes d’intervenció del material i les corresponents denúncies per infracció a les ordenances municipals. Tot aquest material comissat ja ha estat destruït.

Els productes falsificats no poden ser donats, ja que suposen un risc per als consumidors, perquè eludeixen els controls de qualitat i les normes de fabricació, així com les inspeccions i controls oportuns per a la seva posterior comercialització de forma segura.

La resta de productes que no són falsificats poden ser donats a entitats benèfiques, ONG… sempre que reuneixin tots els requisits de seguretat i siguin aptes per ser comercialitzats.

En el comís de productes alimentaris, la Policia Local fa donacions a aquestes entitats (Càrites) quan són aptes sanitàriament per ser consumits.

Mendo

Missatges recents

Granollers posa en marxa els jocs d’aigua d’estiu

Amb l’arribada de la calor s’activen els dos punts de refresc amb jocs d’aigua accessibles que hi ha a Granollers.…

2 hores fa

Canvi d’horari del servei porta a porta a l’estiu a la Conca de Barberà

El servei de recollida de residus porta a porta que està implementat a la Conca de Barberà com cada estiu…

2 hores fa

La Festa Major de la Pobla de Mafumet afronta la seva recta final

La Pobla de Mafumet es troba immersa de ple en la seva Festa Major de Sant Joan, que després  d’haver…

2 hores fa

Tortosa acull les primeres Jornades Internacionals de Ciutats i Llocs Fortificats d’origen hispànic

Les primeres Jornades Internacionals de Ciutats i Llocs Fortificats d'origen hispànic se celebren aquest dilluns i dimarts a Tortosa. Han…

2 hores fa

Sandra Guaita: “Els reusencs i reusenques es poden sentir orgullosos de veure cap a on avança la ciutat”

Sandra Guaita ha fet balanç dels seus dos primers anys com a alcaldessa de Reus en una conferència de premsa…

2 hores fa

Un home aconseguia contingut sexual de menors a canvi de recompenses en videojocs: S’enfronta a 325 anys de presó

Aquest dilluns ha donat inici el judici contra un home de 45 anys que s'enfronta a una pena de fins…

2 hores fa

Esta web utiliza cookies.