La Ciutat del Baix Camp

Tot a punt per a l’inici de la Campanya de Nadal a Reus

La ciutat està preparada perquè comenci, aquest divendres a la tarda, la Campanya de Nadal 2022, batejada amb el lema “Reus un Nadal per Gaudir”, i que compta amb un gran programa d’activitats, espectacles d’animació al carrer i d’atraccions a l’aire lliure que, juntament amb l’enllumenat dels carrers i barris, suposaran una potent ambientació nadalenca a la ciutat.

La festa començarà el divendres 25 de novembre, a les 18:30 h a la plaça del Mercadal, amb l’espectacle de música i dansa vertical d’inauguració de la campanya. A les 19:00 h, l’alcalde de la ciutat, Carles Pellicer, juntament amb la regidora de Promoció de Ciutat, Montserrat Caelles, representants del teixit associatiu de la ciutat i el Geni del Nadal, premeran el botó que encendrà tot l’enllumenat nadalenc a carrers, places i barris de la ciutat.

Més tard, a les 20:30 h, tota la comitiva es desplaçarà a la plaça de la Llibertat, on inaugurarà el túnel de llum, un dels grans atractius de la Campanya de Nadal 2022. Aquest túnel, de 34 metres de llargada, oferirà un espectacle de llum i música de 10 minuts de durada. Aquest espectacle es repetirà diàriament a les 18:00 h, 19:00 h, 20:00 h i 21:00 h.

L’objectiu de la campanya, ideada per l’Ajuntament mitjançant Reus Promoció i impulsada amb la col·laboració de les entitats comercials de la ciutat, és contribuir a consolidar el posicionament de Reus com a centre comercial i cultural de referència, amb un impacte més enllà de les festes de Nadal.

“Reus un Nadal per Gaudir” presenta diferents espais curosament pensats perquè esdevinguin escenaris molt nadalencs i plens de màgia on s’hi desenvoluparan activitats especials i on els visitants són els protagonistes. Sense deixar de banda els espectacles itinerants de diferents formats i tipologia que s’han programat durant diferents dies de la campanya.

Així mateix, es desplegaran múltiples accions de difusió. Una de les eines destacades de promoció serà l’Agenda d’actes de Nadal, que recollirà les principals activitats que se celebraran a Reus. La programació d’actes també es compartirà mitjançant les xarxes socials, i les pàgines web reusturisme.cat i reus.cat.

Les places Mercadal, Prim, Llibertat, Evarist Fàbregues, Doctor Sabater (gegant Indi), el Raval de Santa Anna, així com els Mercats de Reus seran els principals escenaris d’atracció de visitants. L’extensa oferta comercial de proximitat així com la implicació del sector contribuirà a la distribució dels visitants pel conjunt de carrers i places.

L’enllumenat dels carrers
La ciutat estarà il·luminada del 25 de novembre al 8 de gener amb l’horari següent: de 17:30 h a 23:00 h, amb l’excepció dels dies festius més assenyalats, que s’apagaran més tard.

A banda de l’enllumenat de les places Mercadal, Prim i Llibertat, dels arbres del Tomb de Ravals i dels barris, contractat directament per l’Ajuntament de Reus mitjançant una licitació, hi haurà una vintena de carrers il·luminats a iniciativa dels establiments comercials, el cost dels quals és subvencionat el 70% pel propi ajuntament. Enguany s’incorporen per primer cop el raval de sant Pere i el carrer de Salvador Espriu.

Els establiments comercials que participin en el pagament de l’enllumenat rebran un «pack» amb un distintiu que els identificarà com a col·laboradors, tiquets descompte als aparcaments municipals, a la pista de gel, al carrusel, a les atraccions infantils i també invitacions per a l’activitat de ludoteca al Gaudí Centre.

Pel que fa als barris, enguany s’ha doblat la instal·lació de l’enllumenat als carrers dels barris de la ciutat.

Tags: Reus
Adrià Torres Redacció

Missatges recents

Una caravana bolca al mig de l’AP-7 a Tarragona i provoca el tall d’un carril

Aquest migdia, al voltant de les 14 hores, un turisme ha perdut el control del seu remolc i ha quedat…

5 minuts fa

Sant Adrià de Besòs reobre la platja del litoral després de quatre anys

La renovada Jugateca Ambiental ha obert aquest diumenge amb una jornada de tallers de plantes, una cuina solar per desfer…

34 minuts fa

64139: Primer premi de la Grossa de Sant Jordi 2025

La Grossa de Sant Jordi 2025 ha repartit sort un any més i el número guanyador dels 2 milions d'euros…

48 minuts fa

Un incendi crema un primer pis de Bonavista i obliga a tallar un dels carrers principals

Els Bombers de la Generalitat estan treballant per extingir un incendi a un pis a la cantonada entre el carrer…

4 hores fa

El Mercat de la Vall celebrarà el desè aniversari amb una trentena de parades

El Mercat de la Vall torna el proper dissabte, 3 de maig entre les 11 i les 20 hores, al…

5 hores fa

El Cirque du Soleil visitarà la Tarraco Arena Plaça aquest 2025

El Cirque du Soleil, una de les companyies de circ més reconegudes a tot el món pels seus espectacles innovadors…

5 hores fa

Esta web utiliza cookies.