La Ciutat del Baix Camp

L’Aliança Turística participa a FITUR 2024

Cambrils, Reus, Salou i Vila-seca formen el grup que fa acte de presència a la Fira Internacional de Turisme

FITUR 2024 és la primera cita anual per als professionals del turisme mundial i els municipis de Cambrils, Reus, Salou i Vila-seca hi tenen una presència destacada.

Al costat de l’espai de la Costa Daurada i de PortAventura, emmarcat a l’estand de Catalunya, els Patronats i entitats responsables de la promoció turística dels municipis de l’Aliança compten a FITUR amb un espai per a reunions professionals que posen a disposició d’empreses de la zona desplaçades a Madrid. A més, aquests municipis tenen destacada visibilitat amb imatges de les destinacions, així com codis QR que reencaminen amb la informació turística més rellevant.

Els responsables polítics de Salou, Pere Granados; de Cambrils, Alfredo Clúa; de Reus, Sandra Guaita; i de Vila-seca, Pere Segura valoren positivament poder oferir una zona professional de l’estand que està orientada a facilitar la feina i les reunions que els empresaris del sector turístic, com agències de viatges, touroperadors, empresaris d’allotjament, companyies de serveis turístics i mitjans de comunicació que, entre d’altres, realitzaran amb professionals nacionals i internacionals. En paral·lel, es propiciarà el contacte dels diferents membres de l’Aliança amb el sector turístic.

Històricament, la gran afluència d’empreses del territori i el gran nombre de contactes realitzats, avalen la determinació dels Patronats en oferir una zona per conèixer nous proveïdors i clients, enfortir les relacions comercials i multiplicar les oportunitats de negoci.

Accions promocionals conjuntes al País Basc i França

En el marc de l’Aliança Turística ja s’han definit dues accions més en el calendari promocional d’aquest 2024. Es tracta de dos projectes de promoció turística que es duran a terme al País Basc i al sud de França, uns esdeveniments dirigits a públic final, però també professional i que també comptaran amb una campanya de comunicació. Aquestes accions estan orientades a captar públic final en un àmbit geogràfic que, històricament, visita la Costa Daurada.

Les accions de l’Aliança responen al valor afegit que suposa la coordinació i la integració d’esforços davant dels objectius comuns dels municipis que l’integren, amb la generació de sinergies que es tradueixen en una més elevada eficàcia de les accions, una major notorietat i una millor gestió de la promoció turística de la destinació.

Tags: Món
Melissa Redacció Grua

Missatges recents

Rècord històric de vendes per Sant Jordi amb 2 milions de llibres venuts

Les xifres de tancament del Sant Jordi han certificat el que es palpava al carrer des de primera hora: la…

5 hores fa

Un incendi en la planta baixa d’un edifici de Badalona deixa 10 ferits

Un incendi desenvolupat a la planta baixa d'un edifici de 4 plantes de Badalona ha deixat 10 persones afectades, segons…

5 hores fa

Les paradetes de Sant Jordi inunden les rambles de Sabadell

Com ja és habitual, Sabadell s’ha llevat el 23 d’abril amb una alegria especial i amb olor de paper nou…

5 hores fa

“En pau descansi”: Lydia Lozano cancel·la d’urgència la signatura de llibres per Sant Jordi

La periodista Lydia Lozano ha hagut de cancel·lar d'urgència la signatura de llibres que tenia programada aquest dimecres, diada de…

5 hores fa

El PSC de Tarragona reparteix més de 15.000 planters d’alfàbrega per Sant Jordi

Durant tot el dia de Sant Jordi, els i les socialistes de Tarragona han repartit a tota la ciutadania que…

6 hores fa

Lloret de Mar presentarà la 25a edició de les Jornades Gastronòmiques de l’Arròs

El Gremi de Bars i Restaurants de Lloret de Mar ho té tot llest per a la XXV edició de…

6 hores fa

Esta web utiliza cookies.