Troben el cos momificat d'una dona a casa seva

18 de maig de 2023 a les 11:19h

Les autoritats han confirmat la mort d'una dona de més de 80 anys que faria uns tres mesos, com a mínim, que va morir, segons l'estat de momificació en què es va trobar el seu cos al seu habitatge a Galícia.

 

Segons els investigadors, la causa de la seva mort seria natural i es calcula que hauria mort al voltant del mes de gener, ja que al desembre va ser l'últim cop que la dona va anar a la farmàcia a recollir els seus medicaments prescrits.

 

Així, es tractaria d'un nou cas d'una persona gran que viu sola, mor i ningú se n'adona durant mesos, un fet que molts professionals ja descriuen com "la pandèmia de la soledat", una de les oblidades del que portem de segle.

 

De fet, en els últims mesos ja s'han conegut diversos casos similars, sent precisament Galícia una de les zones d'Espanya més afectades per aquests fets. El passat mes d'abril ja van trobar el cos d'un home, també momificat, que havia estat mort durant uns sis mesos abans que algú se n'adonés.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit