Dimecres, 23 d'abril de 2025
És notícia

Canvi històric a Carrefour: Adeu després de dècades als seus establiments

Avatar photo
Ho ha confirmat el seu president a través d’un comunicat, indicant també que serà a partir del 31 de març

Carrefour ha comunicat un canvi històric a tots els seus establiments després de dècades d’implantació als diferents territoris on operen. Ho ha confirmat el seu president a través d’un comunicat, amb l’objectiu de ser una empresa més sostenible i responsable amb el medi ambient.

Segons ha confirmat, el pròxim 31 de març Carrefour deixarà d’imprimir els seus fulletons d’ofertes en format paper, uns llibrets clàssics que mostraven les diferents ofertes que els establiments tenien en cada moment. A partir d’ara, aquests fulletons continuaran existint, però ho faran només en format digital i es podran consultar a la seva pàgina web, l’app i altres canals digitals com ara el seu WhatsApp o les xarxes socials.

D’aquesta manera, s’estalviaran 15.000 tones de paper cada any, una mesura que permetrà lluitar contra el canvi climàtic: “Des de l’any 2022 hem anat digitalitzant tots els nostres catàlegs a la nostra web i també a la nostra app, i per descomptat per correu electrònic i pel nostre canal de WhatsApp. Diferents accions amb què evitarem més de 15.000 tones de paper anuals. Això suposarà un gran estalvi que alhora es reinverteix en millors preus per als nostres clients”, assegura el president de Carrefour, Alexandre Bompard.

En aquest sentit, Carrefour no és l’única gran cadena d’alimentació que ha pres aquesta decisió. Altres companyies estan fent el mateix, com DIA va fer l’any 2022. L’objéctiu és no només per lluitar contra el canvi climàtic, sinó també per una qüestió de practicitat. Amb el format digital, els clients poden estar actualitzats en tot moment sobre els descomptes disponibles als establiments, i no només això, sinó que fins i tot es poden arribar a fer ofertes més focalitzades a territoris concrets.

De fet, el format digital ja permet consultar els fulletons promocionals per a cada establiment a través de la pàgina web, on el client pot escollir el seu supermercat més pròxim i consultar les ofertes que s’hi fan. Aquest servei també és disponible a través de l’app, Mi Carrefour, i si els preus canvien o les ofertes pugen, baixen o s’esgoten, també s’actualitza instantàniament als diferents canals.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Crema un habitatge a l’Anoia: Una persona ferida i atesa pel SEM

Notícia següent
carrer santa clara vilafranca

Vilafranca renovarà la xarxa d’abastament d’aigua i la vorera del c/ Santa Clara

Notícies relacionades