Ona Carbonell, Lydia Valentí o Fran Garrigós, entre els esportistes que se sumen a Aramark

La segona edició d'aquest projecte comptarà amb la col·laboració dels esportistes d'elit Ona Carbonell, Fran Garrigós, Lydia Valentín, Irene Sánchez-Escribano, Aleix Gómez i Sara Gallego com a ambaixadors

17 de setembre de 2024 a les 13:39h
Després de l'èxit de la iniciativa durant el passat curs escolar, Aramark torna a activar el seu projecte educatiu, amb el qual promou l'adopció d'hàbits saludables entre els més de 120.000 nens i nenes que gaudeixen del seu servei de menjador en més de 850 escoles.

La segona edició d'aquest projecte comptarà amb la col·laboració dels esportistes d'elit Ona Carbonell, Fran Garrigós, Lydia Valentín, Irene Sánchez-Escribano, Aleix Gómez i Sara Gallego com a ambaixadors.

La campanya, anomenada “Alimentant el futur d'una generació”, es tracta d'una iniciativa que té com a objectiu dotar l'alumnat de les eines necessàries per adoptar un estil de vida saludable, posant l'èmfasi a tres vessants concrets: una alimentació equilibrada, la pràctica regular de l'esport i la inculcació dels seus valors, com ara esforç, la disciplina, la motivació o el treball en equip.
L'ampliació a sis ambaixadors és una de les novetats d'aquest ambiciós projecte. Això permetrà duplicar el nombre de visites presencials dels esportistes, que passaran a ser 32 davant de les 19 de la passada edició. En total, gaudiran de l'experiència més de 7.000 nens, davant dels 3.100 del curs escolar passat.

A més, aquests sis esportistes seran peça central a l'hora dotar de contingut a la resta de recursos educatius de la iniciativa disponibles per a escolars i les seves famílies. En aquest sentit, protagonitzaran vídeos sobre exercici, valors i nutrició, secundats pel coneixement expert dels professionals d'Aramark, que s'allotjaran a Instagram (@elgustodecrecer), on a més podran trobar recomanacions de receptes saludables per preparar a casa, detalls sobre el menú escolar, tendències en alimentació i molt més.

Igual que en el passat curs, la iniciativa d'Aramark es completarà en els centres que compten amb servei de monitors, amb l'organització d'unes Olimpíades lúdic-educatives la primera setmana de cada mes, en les quals l'alumnat podrà participar en activitats relacionades amb l'esport i els seus valors.

Com explica Desirée Martell, directora de Màrqueting, Comunicació i Sostenibilitat d'Aramark España, “aquesta és una experiència pionera a Espanya, amb la qual tractem d'innovar i contribuir al desenvolupament integral dels més joves, inculcant-los valors positius i mostrant-los el camí per a adoptar hàbits saludables que milloraran el seu futur”.