Un camió avariat a l'AP-7 provoca el tall d'un carril i més de 3 quilòmetres de cues

Trànsit ha notificat importants retencions a altres punts del territori a l'AP-7

09 de juny de 2025 a les 18:10h

El Servei Català de Trànsit ha informat que aquesta tarda al voltant de les 17:30 hores un camió avariat està provocant afectacions al tràfic a l'AP-7. Els fets han tingut lloc a Mont-roig del Camp en direcció Barcelona, on el vehicle hauria punxat una roda, obligant-lo a aturar al voral de la via.

Les autoritats s'han desplaçat fins al punt quilomètric de l'accident per estabilitzar la situació i s'han vist obligats a tallar un carril de la circulació. A conseqüència, la via acumula més de tres quilòmetres de lentitud a l'AP-7, afectant centenars de conductors en hora punta.

D'altra banda, Trànsit ha informat que també hi ha retencions per diverses parts del territori com La Roca, Montornès del Vallès, Vilafranca del Penedès, Vallgorguina-Sant Celoni o Olèrdola-Vilafranca del Penedès.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit