El programa ‘Salut+Social’ de l’Ajuntament és reconegut amb el Certifcat de Bones Pràctiques

Un total de 81 municipis catalans reben el Certifcat de la Fundació Carles Pi i Soler

0
92

El programa d’Atenció Sanitària Integrada ‘Salut+Social’ de l’Ajuntament d’Amposta rep el Certifcat de Bones Pràctiques de la Fundació Carles Pi i Soler. ‘Salut+Social’ és una aplicació informàtica que coordina d’una forma ràpida i fluida la comunicació entre el Centre d’Assistència Primària i l’àrea de Serveis Socials de l’Ajuntament per poder realitzar un seguiment sanitari i social adequat dels pacients. Conjuntament amb 81 ajuntaments catalans, l’acte va retre reconeixement, el 14 de febrer, a les institucions municipals per la seva contribució a la innovació i bona governança durant el període 2014-18.

Durant l’esdeveniment, la responsable de l’Àrea de Serveis Socials de l’Ajuntament, Assumpta Eixarch, va exposar el seu cas d’èxit, en una presentació on també van participar les entitats municipals de Lleida, Girona i Barcelona. El projecte ‘Salut+Social’ va néixer a partir de la inquietud dels professionals de Serveis Socials i del CAP d’Amposta amb l’objectiu de donar una atenció integrada, eficient i de qualitat als pacients amb necessitats d’atenció sanitària o social complexes. Actualment, donada la importància que el programa ha tingut a Amposta, des de l’Institut Català de Salut s’ha dut a terme una expansió d’aquest model a la resta de les Terres de l’Ebre.

La iniciativa del Banc de Bones Pràctiques, impulsada per la Fundació Carles Pi i Sunyer amb la col·laboració de la Federació de Municipis de Catalunya, proposa a tots els ajuntaments de Catalunya de més de 5.000 habitants establir unes bones pràctiques amb l’objectiu de promoure la millora i la innovació en els governs locals.

FER UN COMENTARI