Illa lamenta la confusió per les piscines pel nou decret contra la sequera

El candidat del PSC no avança si el seu partit avalarà la mesura al Parlament però reitera la seva voluntat d’ajudar

17 d'abril de 2024 a les 12:18h

El candidat del PSC, Salvador Illa, veu “aspectes positius” en el decret que el Govern va aprovar ahir per combatre la sequera. Però, en una entrevista a la Xarxa, ha assenyalat que s'ha generat “confusió” amb les piscines.

Segons el decret, els municipis decidiran quines piscines públiques i privades són refugis climàtics i, per tant, es poden reomplir. En el cas de les privades, la condició és que s'obrin a la ciutadania.

D'altra banda, el Govern també vol fixar llindars de consum per plaça als allotjaments turístics equivalents al consum dels ciutadans. Illa no ha avançat el sentit del vot del PSC divendres, quan el decret es votarà a la Diputació Permanent, però ha reiterat la seva voluntat d'ajudar.

Illa veu lamentable que no hi hagi hagut un diàleg “més profund” amb el món local sobre la qüestió de les piscines per tal d'evitar “confusió”. Però, tot i això, ha refermat la voluntat dels socialistes d'ajudar. “Avui l'analitzarem i hi ha voluntat d'ajudar”, ha afegit.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit