L’Ajuntament de Manresa allarga el servei municipal de repartiment a domicili

La iniciativa per donar suport al sector es va posar en marxa fa 15 dies, coincidint amb el tancament al públic de bars i restaurants.

L’Ajuntament de Manresa allarga el servei municipal de repartiment de menjar a domicili que va posar a disposició dels bars i restaurants de la ciutat com a mesura de suport al sector. La iniciativa es va posar en marxa fa dues setmanes, després de la normativa adoptada per la Generalitat de Catalunya amb motiu de la Covi d-19, segons la qual es decretava el tancament al públic d’aquests establiments durant 15 dies. La pròrroga d’aquesta normativa durant 15 dies més, feta pública ahir per la Generalitat, ha fet que l’Ajuntament hagi decidit allargar també el servei de repartiment.

A més a més, l’Ajuntament ha inclòs els centres d’estètica —que també estan afectats per les mesures anti-Covid— entre els negocis que se’n poden beneficiar, amb la idea que puguin vendre productes i oferir als clients i clientes el seu transport a les cases.

La mesura té l’objectiu d’ajudar a obrir noves línies de negoci a aquells establiments —bars, restaurants i centres d’estètica— que no disposen de la logística ni del personal per dur a terme un servei de repartiment a domicili. El servei està disponible només per a negocis de Manresa i el lliurament es fa exclusivament a clients de la ciutat. No es dona servei ni a establiments ni a clients de fora de Manresa.

Els bars, restaurants i centres d’estètica que vulguin reservar el servei, que té un preu reduït d’un euro per lliurament, han de trucar al telèfon 660 531 628 dins l’horari de 12 a 14 h i de 20 a 22 h (l’horari pot variar si s’aproven noves restriccions). Està en funcionament cada dia de la setmana. Un cop sol·licitat, un dispositiu habilitat per l’Ajuntament de Manresa s’encarrega de fer el repartiment, anant a buscar el paquet a l’establiment i entregant-lo al client, garantint totes les mesures anti-Covid.

L’Ajuntament vol aclarir i remarcar que en cap cas el repartidor es cuida de fer el cobrament del menjar. El pagament ha de ser acordat entre bar, restaurant o centre d’estètica i client. L’Ajuntament tampoc contacta en cap cas directament amb el client, ni els clients poden contactar amb el servei de repartiment. Únicament poden ser els negocis els que reservin el servei i els que mantinguin contacte amb l’Ajuntament.

Per més informació, els restaurants, bars i centres d’estètica de la ciutat poden consultar la web del CEDEM www.ajmanresa.cat/cedem o enviar un correu electrònic a comerc@ajmanresa.cat. Aquest correu serà únicament de consulta per dubtes sobre el funcionament del servei, no s’atendran comandes ni reserves a través d’aquest correu, que es faran únicament a través del mòbil i en els horaris indicats.