Manresa Turisme participa en una acció de promoció amb l’Oller del Mas

El passat dijous 22 d’octubre,  Manresa Turisme va participar a un workshop en línia anomenat “Ciudades que inspiran”, organitzat per l’Agència Catalana de Turisme

Imatge d'una vinya. Foto CEDIDA

El passat dijous 22 d’octubre,  Manresa Turisme va participar a un workshop en línia anomenat “Ciudades que inspiran”, organitzat per l’Agència Catalana de Turisme, acompanyats pel celler de la DO Pla de Bages, Oller del Mas.

 

Es tractava d’una acció promocional, de caràcter comercial, destinada a connectar destinacions o productes turístics amb agències de viatges o operadors, que treballen tant al mercat espanyol com també mercats internacionals, principalment nord-americà.

Manresa i l’Oller van presentar la seva oferta de productes a dotze agents, que es van mostrar especialment interessats en la ciutat per la seva proximitat amb Barcelona i Montserrat i per la combinació de patrimoni cultural amb l’oferta enològica. En el cas de les agències que treballen amb el mercat nord-americà, es va mostrar interès per Sant Ignasi i el Camí Ignasià, i en la paquetització amb Montserrat. En tots els casos, donada la nova realitat turística arran de la Covid-19, es parla de grups petits, exclusius, buscant destinacions no massificades i nous productes fora de les grans ciutats, que garanteixin el compliment dels protocols de seguretat i ja pensant en segon semestre de 2021.

Aquesta acció no estava prevista dins el Pla de Màrqueting Turístic de Manresa, que s’ha adaptat i ajustat a les noves necessitats del sector, tant pel que fa a la creació de productes turístics nous com en les accions comercials i de promoció.