Divendres, 19 d'abril de 2024
És notícia

«Reus, delícies d’estiu», la campanya d’estiu per fer allargar l’estada dels visitants a la ciutat

Avatar photo

L’Agència preveu una nova campanya de comunicació, l’ampliació de punts d’informació al visitant i la creació i millora del producte turístic

L’Agència Reus Promoció ha dissenyat una nova campanya d’estiu d’acord amb les previsions que indiquen un augment de turistes a la Costa Daurada i a la ciutat. L’Agència preveu una nova campanya de comunicació, l’ampliació de punts d’informació al visitant i la creació i millora del producte turístic, amb l’objectiu d’incrementar el temps d’estada a la ciutat i les possibilitats de retorn; aconseguint, així, una major quantitat de visites i de despesa a la ciutat.

Per assolir aquest increment s’ha intensificat la presència del material promocional de Reus a les principals oficines de turisme i allotjaments turístics de la costa i interior, acompanyat d’una intensa campanya de comunicació i assistència a fires i promocions. Aquesta campanya pretén la captació del següent perfil turístic:

  • Turisme internacional: Els mercats als quals s’adreça la campanya són el francès i rus, molt fidelitzats a la zona i que, segons l’Observatori del Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci, tenen un alt percentatge de repetició (sobretot en el cas del francès), de mobilitat i més valoren el turisme cultural i de compres.
  • Conca de l’Ebre: La Costa Daurada compta amb molt volum de turisme de segona residència de l’Aragó, País Basc i Navarra, que té un alt percentatge de fidelització i coneixement de la zona. Té facilitat per moure’s i interès cultural i gastronòmic.
  • Turisme de proximitat: El turisme català és important per consolidar Reus com a una ciutat d’escapada per al visitant de proximitat, que pot gaudir-ne plenament durant tot el cap de setmana.

Accions de captació i comercialització
Les accions de captació i comercialització dirigides a aquests tres segments reforcen la campanya turística. En els últims mesos s’han intensificat les relacions amb els touroperadors, agències receptives i principals allotjaments i oficines prescriptors de la Costa Daurada. Per arribar al turista vacacional, s’ha reforçat el contacte amb les agències receptives dels touroperadors i s’han intensificat la realització de fam trips que han permès als agents conèixer de primera mà Reus com a destí turístic. Els fam trips s’han fet entre abril i maig per conèixer l’Institut Pere Mata, la Ruta del Modernisme, el Gaudí Centre i el Vermut de Reus.

Per rebre aquests grups es va editar una nova guia de captació traduïda a diferents idiomes (català, castellà, anglès, francès, rus i alemany).

Tot i que el principal turista que visita Reus a l’estiu arriba de la Costa Daurada, s’ha creat una línia d’actuació pel turista d’interior allotjat en establiments rurals, sobretot al Baix Camp i Priorat, i també d’alguns municipis del Baix Penedès, l’Alt Camp i Conca de Barberà, amb el repartiment del nou plànol turístic i material promocional.

Per altra banda, en el marc de l’Aliança turística amb Cambrils, Salou, Vila-seca, La Pineda Platja i Port Aventura, durant el maig i el juny s’han dut a terme dues accions de carrer a Santander i Sant Sebastià, adreçades a públic final. Amb l’objectiu de fomentar el moviment dels turistes entre els municipis de l’aliança, també s’ha redissenyat una nova guia de rutes que es podrà trobar a totes les oficines de turisme d’aquests municipis.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Toni Postius: “Lleida necessita un canvi tenint en compte la situació actual de la ciutat”

Notícia següent

L’Ajuntament de Tarragona engrescat amb un nou projecte educatiu

Notícies relacionades