Joan Masdéu celebra 25 anys de Whiskyn’s amb un concert al Teatre Bartrina

El reusenc Joan Masdéu celebrarà aquest dissabte dia 1 de febrer els 25 anys del grup Whiskyn’s amb un concert especial al Teatre Bartrina, un recital que el mateix espai escènic ha batejat amb el segell de Km 0 i que es titula “La Flor del Panical”.

Duant 75 minuts, Joan Masdéu revisa, per primer cop i 10 anys desrpés de la dissolució de la banda Whiskyn’s que ell mateix va liderar, una selecció de les seves millors cançons. I ho fa amb la presentació d’un nou disc i un espectacle de petit format a trio.

El preu de les entrades oscil·la entre els 10 € (anticipada) i els 12 € (el mateix dia del concert, directament a la taquilla).

La programació, en marxa

El Consorci del Teatre Bartrina té ja en marxa la programació d’aquest nou semestre de programació, que va començar amb èxit amb un concert del pianista Lluís Capdevila. El teló del teatre es tornarà a aixecar el dissabte 8 de febrer, a les 21:00 h, amb l’espectacle “La partida d’escacs”, d’Stefan Zweig, en una versió d’Ivan Morales a partir de la dramatúrgia d’Anna Maria Ricart, i protagonitzada per Jordi Bosch. Aquesta funció comptarà amb un col·loqui al finalitzar del Fòrum de l’Espectador i també forma part de la programació Escena 25. El Teatre Bartrina està adherit al projecte socioeducatiu Apropa Cultura una porta oberta a la inclusió, que compta amb la col·laboració de la regidoria de Benestar Social, i a la campanya social impulsada pel Departament de Cultura de la Generalitat Escena 25.

En el marc dels pròxims espectacles programats, destaca també l’espectacle per a tots els públics “Calma!”, del popular director i intèrpret Guillem Alba, que acaba d’estrenar també un programa a TV3. Està recomanat per a tots els públics, però especialment per al públic jove, a partir de 12 anys, que podran veure a Guillem Albà en estat pur: humor, poètica personal i un missatge optimista i vital que esdevé, finalment, catàrtic. En finalitzar la funció també es podrà participar al Fòrum de l’Espectador.