Incrementar el consum d’avellana del territori, posar-la en valor i garantir el manteniment de l’estructura social i econòmica vinculada a un sector força envellit i amb poc relleu generacional. Aquests són els principals objectius del pla estratègic per la valorització de l’avellana que s’ha presentat aquest dilluns a Reus. El pla estableix 37 accions concretes i esdevé un full de ruta per impulsar el sector des dels àmbits de la producció, el territori, el consum i la gestió. La intenció és que l’avellana esdevingui “un referent d’identitat territorial”, sigui viable i mantingui l’estructura social i econòmica que té al darrere, segons ha assenyalat la consellera d’Agricultura, Teresa Jordà.
Notícies relacionades
“Com elaborar un pla d’innovació a la meva empresa”, nou taller a Reus
Amb l’objectiu de donar resposta i promoure noves accions que ajudin a l’enfortiment del teixit econòmic, adequades a…
El brot que va intoxicar a infants a Calafell va ser pel mal estat del menjar
L’Agència de Protecció de la Salut de Catalunya ha conclòs que el brot lleu que van patir 44…
Blanes renovarà diumenge el Vot de Vila a l’Aplec de Sant Rafel, una tradició que es manté des de l’any 1795
El diumenge 22 d’octubre Blanes reviurà una de les tradicions més nostrades i longeves amb què compta aquest…