L’Agència Reus Promoció activa una nova campanya adreçada a oferir activitats turístiques a la pròpia ciutadania i que s’ha anomenat “Més Reus que mai”. Aquesta proposta, que vol oferir activitats més experiencials, està adreçada principalment a les persones que optin per fer vacances “a casa” o “staycation”, com es coneix popularment.
La regidora de Promoció de Ciutat, Montserrat Caelles, explica que “durant aquest estiu posem a disposició dels reusencs i reusenques visites i activitats gratuïtes, per descobrir i redescobrir la ciutat que trepitgem i vivim cada dia, en companyia d’amics i familiars, i gaudir d’un temps de lleure plegats, fomentant alhora l’estima i el coneixement del nostre patrimoni i la seva història”.
Aquesta proposta neix arran de la bona acollida que ha tingut una altra activitat que va començar el mes de juliol passat i que, en col·laboració amb l’Agència Reus Promoció, es va impulsar des de la regidoria de Relacions Cíviques de l’Ajuntament.
D’aquesta manera es van oferir propostes de visites amb el nom de “L’Estiu de les Entitats” adreçades especialment al teixit associatiu de la ciutat, i que fins al moment ha arribat a prop de 200 persones, d’una dotzena de col·lectius de Reus.