El Centre de Normalització Lingüística reprèn l’atenció presencial i els exàmens

Per tal de facilitar la gestió a la població, s'ha habilitat un espai al web de Preguntes Freqüents, amb la informació més necessària

Imatge del Centre Normalització Lingüística de Reus. Foto CEDIDA

El Centre de Normalització Lingüística de l’Àrea de Reus torna progressivament a la normalitat, i des del 15 de juny va reprendre l’atenció telefònica, que al juliol s’amplia de dilluns a divendres de 10.30 a 13.30 h al 977 12 88 61.

També s’atenen els usuaris per correu electrònic des de tots els serveis que formen el CNL: [email protected], [email protected], [email protected] i [email protected] A més, els textos per revisar es poden enviar a [email protected], i les consultes sobre Voluntariat per la llengua a [email protected]

Per facilitar les gestions a la població s’ha reforçat la informació al web amb un apartat de Preguntes freqüents amb informació per a qui vol fer un curs de català, qui vol obtenir un certificat d’un curs que ha fet al CNL o qui vols saber l’equivalència del seu títol de català.

D’altra banda, prioritzant la seguretat i la protecció tant d’usuaris com de treballadors, a des de finals de juny es fan en línia els exàmens orals dels cursos de català que van quedar interromputs al març que tenien aquesta prova pendent, i al juliol, i ja de manera presencial, els exàmens escrits d’aquests cursos i també els dels intensius iniciats a l’abril i maig amb el Parla.cat.

Finalment, durant el mes de juliol i sempre amb cita prèvia els usuaris podran rebre atenció presencial.