La campanya GastroArt combinarà actuacions al carrer i restauració

Amb l’objectiu de promocionar el consum en els establiments de restauració i hostaleria de la ciutat entre setmana

L’Agència Reus Promoció posa en marxa una nova campanya de dinamització de la restauració, el GastroArt Reus, amb l’objectiu de promocionar el consum en els establiments de restauració i hostaleria de la ciutat entre setmana, concretament els dimecres.

Recollint els suggeriments i les inquietuds que el sector ha transmès a la Taula de Restauració de Reus – la taula de treball de l’Agència que reuneix periòdicament representants d’entitats i establiments de restauració de la ciutat – des de Reus Promoció s’ha organitzat el GastroArt Reus una acció de dinamització que s’integra en el Pla de Reactivació de la ciutat de Reus.

GastroArt tindrà lloc els dimecres en horari de 18 h a 20’30 h, amb l’objectiu de convidar a ciutadans i visitants a sortir i passejar per les zones de concentració d’establiments d’hostaleria i gaudir així tant de les actuacions programades com de les propostes gastronòmiques de la restauració i l’hostaleria.

En aquesta primera fase, pels dimecres 10, 17 i 24 de novembre i 1 i 8 de desembre. Reus Promoció ha programat un total d’onze actuacions de petit format, entre actuacions musicals fixes, itinerants i actuacions de proximitat que interactuaran amb el públic de les terrasses dels establiments (màgia, monòleg…), en les que participaran diferents artistes locals i de l’entorn, donant prioritat al sector cultural de proximitat.

Un altre dels eixos del GastroArt és posar en valor els productes gastronòmics de proximitat i el seu consum en els establiments de restauració els dimecres, dia en que té lloc aquesta acció. En aquest sentit, en aquesta primera fase del projecte i en el marc de la campanya impulsada per Reus Promoció, una selecció d’establiments de restauració de El Tomb de Reus inicia avui els «Dimecres divins», una acció en què els diferents establiments participants posaran en valor diferents denominacions d’origen de vins de proximitat, oferint als seus clients alguns aquests vins acompanyats d’una fitxa explicativa tècnica de la DO que permetrà als clients conèixer millor el producte. L’objectiu és donar visibilitat i posar en valor el producte gastronòmic de proximitat.

La campanya GastroArt neix amb voluntat de continuïtat al 2022, i amb l’objectiu que els dimecres es converteixen en un dia per gaudir de l’art, la cultura i la gastronomia de la ciutat amb una programació fixa, i integrant les iniciatives que impulsi el propi sector.

La campanya compta amb la col·laboració de la Regidoria de Cultura i Política Lingüística pel que fa a l’assessorament de la programació artística, i amb el suport de l’empresa d’assegurances REALE.