Sabadell ha estat l’escenari d’una nova baralla amb armes blanques al mig del carrer, amb el resultat d’una persona ferida i l’agressor fugit.
Segons avança ‘elCaso.cat’, els fets van passar el vespre d’aquest diumenge, 21 de juliol, cap a les 20:00 h, moment en què els Mossos d’Esquadra van rebre un avís sobre la baralla entre l’avinguda Barberà i la Gran Via de Sabadell.
Fins al lloc van traslladar-se també la Policia Local de Sabadell i el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) de Catalunya amb tres ambulàncies. En arribar van trobar-se un home amb ferides d’arma blanca a la cara, el coll i el tòrax.
Els serveis sanitaris van atendre l’home i van traslladar-lo a l’Hospital Parc Taulí, on ha quedat ingressat amb pronòstic reservat. La Policia, per la seva banda, ja ha aconseguit identificar l’autor dels fets, que va fugir abans que arribessin els Mossos.
Es tractaria d’un home d’origen estranger, igual que la víctima, un home de nacionalitat magrebina amb múltiples antecedents, segons el citat mitjà. Els Mossos continuen la investigació per trobar l’autor de l’agressió i també per a determinar les causes de la baralla.