Vuit afortunats aparcaran “per la cara” a la Tarragona

Aparcaments municipals de Tarragona estrenen una nova campanya publicitària que ja està activa

0
1233

Aquest matí s’ha presentat la nova campanya publicitària d’Aparcaments TGN. Es vol promocional la imatge dels aparcaments municipals de Tarragona, aconseguint millorar el reconeixement d’aquests pàrquings envers els aparcaments privats. Per fer-ho, l’empresa municipal sortejarà vuit abonaments anuals gratuïts.

“Aparcar per la cara, per la patilla o fins i tot pel morro” així comença la nova campanya que convida als usuaris dels aparcaments a inscriure’s (únicament de manera telemàtica) a un sorteig dels vuit abonaments gratuïts que es donaran en els pròxims dos mesos. La idea és sortejar un abonament per cadascun dels aparcaments municipals de la ciutat. En altres paraules, els usuaris podran aconseguir aparcar gratis en els aparcaments de: Bastos, Battestini, Avinguda Catalunya, Joan XXIII, Rambla President Lluís Companys, Saavedra, Torroja i Tarraco. Aquí podeu veure els vídeos promocionals:

Amb aquesta acció es vol aconseguir que els usuaris puguin diferenciar els aparcaments municipals dels privats. Segon el president d’Aparcaments, Josep Acero, es vol “aconseguir que la gent s’habituï a la imatge i identifiqui perfectament els aparcaments que són d’aquesta empresa municipal”. L’agència creativa que firma la campanya ha estat Pier Comunica i la previsió és que s’utilitzin suports exteriors per reiterar la imatge d’aparcaments. Tota la informació pots aconseguir-la en aquest enllaç.

A la roda de premsa han assistit el president d’Aparcaments TGN, Josep Acero, i el gerent de l’empresa, Sergio Arts. Aquí podeu veure els vídeos de la campanya promocional:

Més ocupació als aparcaments municipals
Cal recordar que aquesta campanya no afecta la promoció d’aparcament durant tot el dia només per 5’5 euros. A banda, segons Arts durant els darrers mesos –sobretot al final del 2016— s’ha registrat un increment del 10 % de l’ocupació dels aparcaments municipals, des que es va engegar la campanya el setembre del 2016.

ÁNGELA S. ARAMAYO

FER UN COMENTARI