Tarragona, diumenge a Masterchef Celebrity

El programa, amb una audiència de 3M de persones, va arribar a la ciutat de la mà del Patronat Municipal de Turisme

0
3288
FarmaciaBanyeres_728x90

El diumenge, 7 d’octubre, s’emet el programa Masterchef Celebrity enregistrat a Tarragona. Aquest estiu la productora del popular ‘talent show’, Shine Iberia, va rodar la prova d’exteriors a la ciutat, concretament, els escenaris van ser l’Amfiteatre i la Platja de Tamarit. El resultat es veurà diumenge a les 22:05h a La1. A més de veure cuinar als aspirants, durant el programa es podran veure imatges d’alguns dels llocs més emblemàtics de la ciutat.

El ‘talent culinari’ líder d’audiència a Espanya es va desplaçar a Tarragona en el marc de la celebració dels XVIII Jocs Mediterranis i el compromís de RTVE per a la cobertura mediàtica i la promoció de la ciutat abans, durant i després de l’esdeveniment esportiu. El Patronat Municipal de Turisme, a través de la Film Office, va treballar conjuntament amb la productora per facilitar un rodatge que, tal com explica la consellera de Turisme, Inma Rodríguez “ha suposat un gran esforç i estem convençuts que el retorn i l’impacte promocional està garantit i potenciarà les accions que estem emprenent per donar a Tarragona la visibilitat i notorietat que mereix.”

Un equip de prop de 100 persones es va traslladar a la nostra ciutat durant quatre dies per l’enregistrament d’un dels programes de la tercera edició de la versió Celebrity. 10 aspirants, entre els quals s’inclouen personatges com Santiago Segura, Paz Vega, Mario Vaquerizo, Boris Izaguirre, Ona Carbonell, Maria Castro, entre d’altres, van cuinar per a vuitanta esportistes diversos plats amb productes del territori i es van sotmetre al judici del mediàtic jurat Pepe Rodríguez, Samanta Vallejo–Nágera i Jordi Cruz del programa presentat per Eva González. Així, els famosos aspirants van preparar a peu de platja romescada, arròs caldós de galeres, fricandó de vedella i gelat d’avellana.

Masterchef Celebrity compta amb una audiència mitjana de tres milions d’espectadors i s’emet setmanalment en prime time; enguany es dóna la circumstància que l’audiència està arribant a xifres rècord, la qual cosa també redundarà en l’abast que tindran les imatges de Tarragona.

Un impuls molt important per a la projecció de la ciutat

Les localitzacions escollides han estat l’Amfiteatre, on es fa la presentació dels plats, i la platja de Tamarit, on es realitza el cuinat i se serveix als convidats. La tinent d’alcalde de Turisme de l’Ajuntament de Tarragona, Inmaculada Rodríguez, afirma que “d’aquesta manera pretenem mostrar els dos elements cabdals de la promoció turística de Tarragona: la riquesa cultural de l’única ciutat Patrimoni de la Humanitat de Catalunya, amb l’Amfiteatre romà com a icona, i la nostra essència mediterrània, representada per una de les platges de la nostra costa que ha acollit altres destacats rodatges”.

FER UN COMENTARI