Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic

La regidoria de Turisme s’ha desplaçat a la fira World Travel Market, una de les fires turístiques professionals més importants del món per promocionar l’oferta del municipi

0
57
Imatge de la representació a la World Travel Market. (Cedida)

Els serveis de turisme de l’Ajuntament de Sitges presenten l’oferta turística del municipi a la World Travel Market (WTM), una de les fires turístiques professionals més rellevants del món que se celebra a Londres. Durant el certamen s’han mantingut reunions amb agències, mitjans de comunicació i touroperadors britànics que s’han interessat per la destinació. Sitges ha estat present a la fira a l’estand de Catalunya sota el paraigua de Diputació de Barcelona amb el lema “Barcelona is much more”. Durant la fira, amb 5.000 expositors de 182 països d’arreu del món, s’ha rebut l’assistència de més de 50.000 professionals del sector turístic. En el transcurs de la fira hi ha programats més de 80 esdeveniments entre seminaris, conferències i sessions de Networking.

La regidoria de Turisme persegueix amb en aquest certamen incentivar, potenciar i reforçar l’oferta de Sitges al mercat britànic i augmentar els viatges del mercat britànic a través del turisme cultural, gastronòmic, de negocis i d’esdeveniments. Per a la regidora de Promoció Econòmica, Turisme i Platges, Aurora Carbonell, “l’objectiu de la regidoria és desestacionalizar la demanda. Per això treballem per oferir un calendari d’esdeveniments al municipi de qualitat que permetin gaudir de Sitges al llarg de tot l’any”. La regidora sosté també que “Fires com la WTM ens permeten conèixer de primera mà canvis en el mercat britànic per atendre les seves demandes i detectar noves oportunitats per a la marca Sitges”.

FER UN COMENTARI