S’avaluarà el comerç del Vendrell a través d’una tècnica d’investigació

L’ajuntament del Vendrell, a través de l’Eina Espai Empresarial, i amb la col·laboració de l’Associació de Comerciants del Vendrell (CIT), organitza el programa Mystery Shopper, que es durà a terme del 10 al 23 d’abril.

0
242
Imatge corporativa de Mystery Shopper. (Cedida)

Per a un comerç de qualitat i que sigui referent a la comarca, l’ajuntament del Vendrell, a través de l’Eina Espai Empresarial, i amb la col·laboració de l’Associació de Comerciants del Vendrell (CIT), organitza el programa Mystery Shopper, que es durà a terme del 10 al 23 d’abril.

El Mystery Shopper és una tècnica d’investigació de mercat que analitza l’experiència real del client quan realitza una compra o utilitza un servei. Aporta una medició real, professional i objectiva de què succeeix als establiments avaluats. El client o comprador misteriós avaluarà, de manera anònima i com si fos un client real, les variables de qualitat que permetran als comerços participants prendre decisions de millora.

L’objectiu del programa és millorar i reforçar l’orientació comercial i el tracte amb el client i sensibilitzar sobre la importància del valor diferencial com a estratègia competitiva. La participació en aquest programa permetrà:

· Detectar mancances i punts de millora mitjançant una eina objectiva i quantificable.

· Motivar els empleats i avaluar-ne l’acompliment.

· Reduir les incidències o les queixes dels clients i millorar-ne el tractament.

· Desenvolupar diferents càpsules formatives relacionades amb la comunicació i la venda, que permetran treballar les àrees de millora detectades.

Als comerços que hagin participat en el projecte se’ls oferirà un distintiu per exposar a l’establiment:

“Aquest comerç ha participat al programa de millora de qualitat del servei “CLIENT CONTENT”.

El regidor d’Activitats, Kenneth Martínez, ha explicat que “l’objectiu és millorar el comerç del Vendrell i, per això, al final de l’avaluació a través del client Mystery Shopper es faran unes càpsules formatives per tractar les mancances detectades”.

El president del CIT, Magí Mateu, ha valorat positivament la iniciativa i ha dit que “hi ha hagut una bona acollida per part del comerç”.

FER UN COMENTARI