L’Ajuntament de Cambrils potencia la seva presència a les xarxes socials

El consistori ha estrenat perfil corporatiu a Facebook i Instagram i ha potenciat el de Twitter

0
72
Imatge de l'alcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza. Fotografia Cedida

L’alcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza, ha presentat avui la noves xarxes socials corporatives de l’Ajuntament de Cambrils. En una primera fase, s’ha donat un nou impuls al compte ja existent a Twitter amb més interacció i nous continguts i s’han creat nous perfils oficials a les xarxes socials Facebook i Instagram. Properament també s’obriran canals a Youtube, Telegram i Linkedin.

 

L’alcaldessa ha explicat que les xarxes socials s’han convertit en una eina imprescindible que ens permet a l’Ajuntament acostar-se als cambrilenc si cambrilenques a través d’una comunicació directa i en dos sentits. En aquest sentit, Mendoza ha explicat que les xarxes socials complementen els canals de comunicació bidireccional de l’administració i són una oportunitat per augmentar la proximitat i la transparència, i facilitar la participació i implicació de la ciutadania.

“Hem d’aprofitar totes les eines possibles per comunicar-nos més i millor amb la ciutadania, escoltar les seves opinions i millorar els serveis i l’atenció”, ha afirmat l’alcaldessa.

L’ampliació de la presència de l’Ajuntament de Cambrils a les xarxes arriba després d’un treball de diagnosi i planificació realitzat per una empresa especialitzada, que ara s’encarrega de gestionar els perfils corporatius en coordinació amb el gabinet de comunicació de l’Ajuntament i que també dóna suport als gestors de les xarxes socials específiques dels diferents departaments.

A més de les publicacions diàries per donar a conèixer les novetats i difondre informació de serveis, s’introduiran nous formats com un vídeo resum de les notícies de la setmana, l’agenda d’activitats, entrevistes a experts o infografies. Des de fa dos mesos l’empresa també va iniciar les retransmissions en directe dels principals actes a Twitter i avui mateix s’ha publicat el primer vídeo resum setmanal a Facebook.

FER UN COMENTARI