La Tarragona Film Office pren protagonisme en la promoció turísitca de la ciutat

L'ens ha estrenat aquest dimarts nova imatge vinculada a la marca turítica de Tarragona

0
192
Imatge de l'acte de presentació de la nova imatge de la Tarragona Film Office. Foto Cedida
Wifi_Penedès_728x90

El Patronat Municipal de Turisme ha explicat avui l’aposta per convertir l’oficina de rodatges en punta de llança de la seva estratègia, amb una nova imatge vinculada a la marca turística i el repte de convertir Tarragona en “ciutat oberta als rodatges”. L’activitat del servei s’ha incrementat en els darrers dos anys i ha esdevingut un canal de promoció turística de la ciutat amb una gran projecció nacional i internacional. La consellera de Turisme, Inma Rodríguez, ha explicat que la indústria audiovisual i la promoció turística cada cop estan més unides i, a més de deixar un impacte econòmic també creen un impacte indirecte que és la visibilitat de la ciutat”. En aquest sentit, ha explicat que Tarragona Turisme fa un pas més per posicionar la Tarragona Film Office com un dels eixos cabdals de l’estratègia de promoció turística que permetrà diversificar i modernitzar l’oferta en una tendència creixent com és el turisme cinematogràfic.

Durant aquest 2018, es mantenen el nombre de produccions respecte a d’altres anys i fins aquest mes d’octubre s’han acollit 100 produccions, entre les quals destaquen 34 programes de tv, 13 espots publicitaris i 11 curtmetratges. A més de fotografies publicitàries i comercials, documentals i videoclips, entre altres. Així, durant aquest any Tarragona ha acollit programes de màximes audiències com MasterChef Celebrity que compta amb uns 3 milions d’espectadors per emissió o ‘España Directo’ i ‘Torres en la Cocina’ que tenen una mitja de 500.000 espectadors. També han passat per la ciutat, canals de televisió d’altres països que han rodat programes destacant els valors culturals i patrimonials tarragonins. Entre aquests, hi destaquen el brasiler ‘Destino Certo’ amb 2 milions d’espectadors, el programa de la celebrity asiàtica Keith Foo amb 5 milions d’espectadors i el programa ‘Neputevye Zametki’ de la Tv de Rússia amb una audiència record de 125 milions d’espectadors.

A més, Tarragona ha estat un dels escenaris triats per la jove i reconeguda cineasta Carla Simón, guionista i directora del premiat llargmetratge Estiu 1993, pel·lícula guardonada als premis Goya i als festivals de Màlaga i Berlín i seleccionada per representar Espanya a l’última edició dels Oscars. El curtmetratge, rodat entre Tarragona i Tivissa, porta per nom provisional Proyecto VIH i és un encàrrec de la Coordinadora estatal de VIH i Sida, CESIDA, amb la intenció de conscienciar els joves sobre l’existència, detecció i possibles tractaments del VIH, el pròxim dia 1 de desembre, dia mundial de la Sida.

Juntament a les produccions audiovisuals, la Tarragona Film Office ha organitzat diversos Press Trips pensats per promocionar la ciutat entre periodistes de mitjans de referència i influencers amb un gran nombre de seguidors a les xarxes socials. La publicitat també és un dels principals àmbits que ha convertit Tarragona en plató de diversos espots que han rodat a diferents punts de la Part Alta, el Port de Tarragona i la platja dels Capellans.

Properament, serà Netflix qui desembarcarà a la ciutat per rodar seqüències de la nova sèrie de producció pròpia que portarà per títol ‘Hache’. L’estrena està prevista per l’any que ve i el rodatge es durà a terme a Tarragona a finals d’aquest any i inicis del 2019.

Nova imatge corporativa

Avui també s’ha presentat la nova imatge corporativa de la Tarragona Film Office. La consellera de Turisme ha explicat que “s’ha redissenyat i s’ha elaborat una nova imatge més lligada amb la de Tarragona Turisme i així el servei es vincularà a les accions promocionals que engeguem des del Patronat”.

FER UN COMENTARI