La ciutadania ja pot iniciar els tràmits telemàtics amb l’ajuntament de Sitges a través d’Internet

L’activació aquesta setmana de funcionalitats com el Registre electrònic i la Carpeta ciutadana fan possible iniciar els tràmits a la web mitjançant una identificació electrònica

0
147
Imatge sobre l'ús de les tecnologies
Wifi_Penedès_728x90

La ciutadania ja pot iniciar des d’aquesta setmana bona part dels tràmits administratius a la web www.sitges.cat de forma senzilla i segura el que suposa un pas endavant en la relació dels ciutadans amb l’Ajuntament de Sitges i en el marc dels treballs per avançar en administració electrònica.

Per fer-ho possible, l’ajuntament ha activat el Registre electrònic, l’eina informàtica per gestionar l’entrada i sortida de documents i expedients que incorpora les funcionalitats de digitalització de documents i de distribució electrònica interna de l’administració.

Paral·lelament, ha entrat també en funcionament la nova Carpeta ciutadana que permet a empreses i professionals, entitats i associacions, empleats públics i ciutadania, poder presentar escrits i iniciar tràmits de forma electrònica i segura amb l’ajuntament.

El projecte acompanya els passos que la corporació municipal està realitzant per avançar en administració electrònica, que impliquen, a més de dotar-se de la tecnologia necessària, també de millorar i simplificar els procediments, dotar-se del programari necessari, formació interna i altres, contribuint d’aquesta manera a l’estratègia de millora de l’eficàcia, l’eficiència, la qualitat i la transparència dels serveis municipals.

Així doncs, des de l’ajuntament es recorda a empreses, professionals, entitats i associacions l’obligatorietat de relacionar-se amb l’administració per la via electrònica segons l’actual marc legal.

FER UN COMENTARI