La campanya “Posa’t la Gorra!” dona el tret de sortida a la 18ena edició

0
124
Wifi_Penedès_728x90

La dissenyadora de moda Agatha Ruiz de la Prada ha estat la creadora del nou disseny de la gorra d’enguany. El resultat és una gorra plena de força i vivacitat. El gran cor sobre la visera,
tant característic de la seva marca, és el símbol de l’estimació, la cura de l’altre i l’acceptació.

La festa se celebrarà el dissabte 15 de desembre al Parc de la Ciutadella on compartirem els valors que evoquen els colors del nou disseny de la gorra: diversitat, pluralitat i diferència.
A l’escenari ubicat a la plaça de la Cascada hi tindrem els Xiula, una experiència d’animació
musical formada per 4 músics i animadors, i també El Pot Petit, companyia d’espectacles i
concerts familiars; entre d’altres actuacions i sorpreses que destaparem més endavant.
El punt àlgid de la festa serà la lectura del manifest a càrrec de dos infants que han
viscut la realitat de la malaltia, acompanyats dels representants institucionals.
També es podrà gaudir d’un cercavila popular i durant tot el matí de tallers i activitats pera
tothom. La gorra, símbol de la campanya, serà necessària per participar de la festa i les activitats.

L’objectiu de la campanya és donar a conèixer la realitat al voltant dels infants i adolescents
amb càncer i les seves famílies. I també recaptar fons amb la finalitat de mantenir els
serveis que l’AFANOC ofereix gratuïtament per millorar les seves condicions a l’hospital, donant suport psicosocial i per l’altra mantenint La Casa dels Xuklis, una casa d’acollida per les famílies que s’han de desplaçar perquè els seus fills i filles rebin tractament als hospitals de
referència.

FER UN COMENTARI