Èxit de la proposta turística de les Terres de l’Ebre adreçada al mercat francès

El Patronat de Turisme de la Diputació a les Terres de l’Ebre i l’Agència Catalana de Turisme reuneixen a la capital francesa 150 professionals

0
607
Imatge àerea de les Terres de l'Ebre

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona va presentar aquest dimarts l’oferta turística de les Terres de l’Ebre davant de 150 professionals francesos a París, en el decurs d’un acte a un dels espais públics més coneguts, Les Halles, on també es va inaugurar l’exposició La Catalogne a vue du ciel del prestigiós fotògraf Yann Arthus Bertrand. En aquest cèntric i concorregut indret parisenc es podrà visitar, fins a finals d’abril,  aquesta mostra que compta amb una presència destacada d’imatges de litoral i interior de les Terres de l’Ebre, així com de la resta de Catalunya.  Els ciutadans que la visitin podran rebre informació turística de la destinació al punt d’atenció que s’hi ha habilitat i que compta amb informadors de les Terres de l’Ebre.

L’acte, organitzat per l’Agència Catalana de Turisme i el Patronat de Turisme de la Diputació a les Terres de l’Ebre, va comptar amb la presència del fotògraf Yann Arthus Bertrand, que va presentar el seu treball a Catalunya i altres projectes d’abast mundial. El conegut artista francès és també ambaixador de les Nacions Unides per la sostenibilitat i va centrar el seu discurs en la importància d’unir esforços pel desenvolupament sostenible. Precisament, la presentació de la destinació turística Terres de l’Ebre Reserva de la Biosfera va posar de relleu la seva inclusió al llistat top 100 de destinacions sostenibles del mon i les múltiples experiències lligades a la natura que la destinació ofereix als seus visitants.

Durant l’acte es va convidar als mitjans de comunicació presents, entre els quals, Canal+ i Le Monde, a visitar les Terres de l’Ebre properament en dos viatges de premsa organitzats, per una banda, per promoure l’activitat a la natura relacionada amb el senderisme i, per una un altra, per a la promoció del turisme familiar des de la vessant gastronòmica i cultural.

El mercat francès és el primer mercat internacional a Catalunya i a les Terres de l’Ebre, on representa un 18 % del visitants. El seu perfil és familiar i sensible a l’oferta de litoral i de natura.

 

FER UN COMENTARI