Els salouencs es podran beneficiar d’un nou sistema de pagament de l’aigua amb una quota fixa mensual

L’objectiu és facilitar als clients el pagament dels rebuts, planificant les despeses familiars mensualment. Es un sistema que és especialment interesant en col·lectius vulnerables

0
391

La concessionària de l’aigua de Salou, SOREA, ha posat en marxa la nova modalitat de pagament dels rebuts de l’aigua en una campanya anomenada ‘12 GOTES’ que es desenvoluparà conjuntament amb altres mesures. L’objectiu és facilitar al client el pagament dels rebuts, i com assenyalava el regidor de Serveis Econòmics, Toni Brull, “són mesures d’especial interès per clients en situació econòmica vulnerable, però també poden ajudar a compaginar els pagaments a les llars de Salou de manera més còmode”. Cal destacar que aquestes mesures – que implementarà l’empresa concessionària de l’aigua al municipi- actualment no les realitza cap altra empresa del sector de l’aigua. Així, amb la voluntat de ser més propers a les necessitats dels usuaris del servei d’aigües, a Sorea han iniciat una campanya per flexibilitzar el pagament dels rebuts de l’aigua. “Esperem que tinguin bona acollida”, apuntava Brull.

D’una banda, des de Sorea s’ofereix als clients un sistema capdavanter a tot Catalunya de pagament d’una quota fixa, el qual suposa un important avantatge per a les famílies, que d’aquesta manera sabran exactament quant hauran de pagar cada mes, independentment del consum realitzat.

Es tracta d’una nova modalitat de pagament per la que cada mes l’usuari abona una quantitat fixa en concepte d’aigua i passats 12 mesos, la regularitza. D’aquesta manera, les famílies poden fer una millor planificació i distribuir les seves depeses habituals de manera uniforme. El sistema no suposa cap canvi en les condicions del contracte. Els comptadors es segueixen llegint i es continua facturant amb la mateixa periodicitat que cada titular té assignada. L’únic que canvia és la quantitat que es paga ja que es distribueix per mesos amb una quota plana que es pot sol·licitar i donar de baixa en qualsevol moment i sense despeses afegides.

En donar-se d’alta al nou sistema, proposem a l’usuari una quota mensual a pagar basada en l’històric del consum real del client. Al cap de l’any es regularitza l’import abonat i si s’ha pagat més del que s’ha consumit, des de Sorea retornarem a l’usuari la xifra cobrada de més. En cas contrari, el client pagarà la diferència que, segons quina sigui la quantitat, es podrà fraccionar automàticament en tres mesos. La sol·licitud d’alta d’aquest sistema de pagament, anomenat 12 Gotes, es pot fer a través de l’Oficina Virtual de Sorea, https://sorea.aguasonline.es/ca/autoregistro o bé trucant al telèfon d’atenció al client 902 250 070 o bé presencialment a l’oficina de la companyia als baixos del carrer Barcelona 67, a l’edifici Cronos.

FER UN COMENTARI