Balanç positiu de la campanya turística de la Setmana Santa a Reus

0
322

L’Agència de Promoció de Ciutat «Reus Promoció» ha intensificat la seva activitat turística i de promoció del patrimoni, ampliant els serveis amb motiu de la Campanya de Setmana Santa. La campanya s’ha tancat amb un balanç positiu, amb un augment en les consultes ateses per l’Oficina de Turisme de quasi un 8,50% respecte l’any 2016. Quasi el 85% d’aquestes consultes provenen de turisme català i espanyol, principalment del turisme de proximitat. En relació al turisme internacional, destaca el turisme francès i també el clar increment en el turisme alemany.

El 73% de les consultes estan relacionades amb el turisme cultural i d’aquestes, un 22% són del Gaudí Centre, el 20% de la Ruta del Modernisme, el 18% de l’Institut Pere Mata i un 12% de la Casa Navàs. Les consultes de gastronomia i compres representen el 13% i 4% respectivament.

Reus Promoció va ampliar horaris de visites als llocs d’interès de la ciutat, com el Pavelló dels Distingits de l’Institut Pere Mata, el Gaudí Centre o la Casa Navàs. També es van realitzar diverses activitats, com la promoció del programa d’actes de la Setmana Santa de Reus; el repartiment de material de promoció de Reus als principals punts turístics de la Costa Daurada; i la promoció de visites guiades i altres activitats turístiques especials que es realitzen a la ciutat.

FER UN COMENTARI